یادگاری ها

شعرها-نامها-عکسها-مکان ها-صداها

یادگاری ها

شعرها-نامها-عکسها-مکان ها-صداها

آیا به یاد میاریم زمانی رو که چیز قابل ذکری نبودیم؟

به نام خداوند بخشاینده بخشایشگر

آیا برانسان روزگارانی نگذشت که چیزی لایق ذکر نبود؟


ما او را از آب نطفه ی مختلط(بی حس و شعور) خلق کردیم و او را آزمایش می کنیم پس او را شنوا و بینا گردانیدیم.                                  (سوره ی إنسان)


دانلود قطعه ای از تلاوت فوق العاده زیبا - با صدای استاد شحات محمد انور

528 ;کیلوبایت

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:52 ب.ظ http://noorehasti.blog.ir

خیر و شر در آخرالزمان


- جایگزینی و تبدیل خیر و شر به یکدیگر در عصر ما یعنی آخرالزمان به اوج کمال خود رسیده است و لذا ھمه ارزش ھای کھن بشری وارونه شده اند . و لذا عصر جدید را باید عصر خودکشی و شرپرستی و فناجوئی و خودبراندازی نامید که شر تاریخی بر خیر فائق آمده و فنا بر بقا پیروز شده است . و آخرالزّمان یعنی ھمین . زیرا تاریخ یعنی تاریخ خیر و شر . و اینک در عرصه مرگ خیر و شر قرار داریم یعنی در قلمرو پایان دوگانگی ھای بشر .

---------

٠ - کل امر دین و معرفت و عرفان عملی یعنی حرکت از آنچه که آدمی خیرش می نامد و حرکت بسوی آنچه که شرش می فھمد . و این یعنی سیر وادی فنا و توحید . و آنکه به این امر تن نمی دھد در آخرالزمان دچار خودبراندازی جبری می شود . آدمی یا بھ سمت خلاف اراده و حس و عقل و احساس خود می رود یا به ضد خودش مبتلا می شود . آدمی بھرحال بایستی از نیک و بد فرا رود تا خلیفھ خدا شود بھ جبر یا اختیار ! " چون برخلاف اراده خود عمل کردم به خدا رسیدم " – " از ھر چه می ھراسی بسویش برو " علی (ع) . این راه فائق آمدن بر دیالکتیک است .


از کتاب " پدیده شناسی عرفانی " استاد علی اکبر خانجانی ص 126

لینک دانلود

http://afarinesheerfani.com/Uploads/afarinesheerfani.com/CMFiles/522014_553AM_padideshenasieerfani.zip

ابراهیمی شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:40 ق.ظ http://bakharznews.blogfa.com

سلام علیکم.آغاز بهار طبیعت و فرا رسیدن سال 1394 هجری شمسی را حضور گرامی شما مدیر محترم وبلاگ تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برایتان آرزوی توفیق و سرافرازی روز افزون را می نمایم.ان شاء الله با ترویج اندیشه و فرهنگ راستین دین مبین اسلام در سایه وحدت و انسجام ملی و در این سالی که مقام معظم رهبری آن را سال"دولت و ملت ،سال همدلی و همزبانی" نام نهاده اند ؛ خدمتگذار خوبی برای جامعه خویش باشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد