یادگاری ها

شعرها-نامها-عکسها-مکان ها-صداها

یادگاری ها

شعرها-نامها-عکسها-مکان ها-صداها

جان مولا علی بگذر از گناه من

نواهنگی شنیدنی به مناسبت وداع با ماه مبارک رمضان با نوای 


«استاد کریمخانی»؛ بشنوید و با ماه خوب خدا وداع کنید


 (تولید اختصاصی گنجینه صوتی تبیان)


 از اینجا دانلود کنید ( 9.55MB )


 http://bayanbox.ir/id/1268253682284533731


من آمـد م  ای خـدا درد خود دوا کنم / رخصت بده در زنم هی خدا خدا کنم

ماه من  شاه من  مــهربان اله من    / جان مـولـا عـلـی ، بگـذر از گـناه من

شـرمـنـده رحـمــت و نـعـمـت الهـیم / عصیان شده موجب آه و روسیاهیم

گـشـته اشـکـم روان بر رخ سیاه من / جان مـولـا عـلـی ، بگـذر از گـناه من

گرچه ازاین بنده ات جزخطا ندیده ای / روی گناهان من پرده ها کشیده ای

آبـرویـم  نـبـر  چـون تـویی  پـنـــاه من / جان مـولـا عـلـی ، بگـذر از گـناه من

ذکـر زبـانـم بـود یـا عـلـی یـاعـظـیــــم / بـنـما هـدایـت مـرا بر صراط مستقیم

عاصـیـم نادمـم اشـک مـن گـواه مــن / جان مـولـا عـلـی ، بگـذر از گـناه من


 

نظرات 17 + ارسال نظر
علی جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ

خیلی خیلی ممنون
مدتها بود دنبالش بودم.
این کار شما مطمئنا در زمره ی باقیات صالحات قرار خواهد گرفت

مهسا جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ب.ظ

پس چرا من نمی تونم دانلود کنم؟:((((((
خواهش می کنم لینکش برای من باز نمیشه خیلی دنبال این اهنگ بودم :((

ali heshmati پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:17 ب.ظ

ممنونم . نفستون پایدار

علی تقوی فر شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ب.ظ

خیلی خیلی ممنون من هم از شما کمک گرفتم و لینک دانلود را در وبلاگم قرار دادم

بنده خدا شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ق.ظ

واقعا ممنون از اینکه لینک دانلود نواهنگ استاد کریمخانی رو گذاشته بودین ، خیلی وقت بود دنبالش بودم . اجرتون با مولا علی

مشتاق سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:05 ب.ظ

اجرکم عندالله...

صالح شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:39 ب.ظ

اجرتون با اقا امام زمان خیلی دتبالش بودم

زهرا شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام ممنون
خوشا به حال کسانی که از نعمت های خدا بهترین بهره را بردند . یکی مثل آقای کریمخانی از صداشون برای ساخت اون دنیاشون استفاده می کنن خیلی ها هم ازصداشون برای خراب کردنش ...
و خوشا به حال گوش هایی که دنبال ساخت اون دنیا باشن ...

فاطمه جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:42 ب.ظ

با این نماهنگ خاطره ای دارم که تا آخر عمر فراموش نمیکنم،حرم آقامون امام رضا علیه السلام شب های احیا، ورودی باب الجواد، اعتکاف رمضانیه، مسجد گوهر شاد....خواهش میکنم هرکس این نظرو میبینه واسه عاقبت بخیری هممون دعا کنه.متشکرم بابتش

صادقی از قهدریجان شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:50 ق.ظ

بسیار بسیار ممنون
هر شب سحر قبل از نماز صبح کلیپ رو میزارمو با خانومم نماز شب می خونیم
ممنون23ساله

محمد دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:49 ق.ظ

سلام خیلی ممنون.
این شعر در مورد کدام امام است؟

حسین پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:06 ب.ظ

بسیار بسیبار زیبا بود خدا آقای کریمخانی را اجر بده

مهناز شنبه 12 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 07:46 ب.ظ

اولین بار این رو امسال در حرم امام رضا و شب قدر،شنیدم
خیلی ممنون

Esmaeilzade جمعه 16 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 10:47 ق.ظ

بسیار متشکرم از این عمل نیکو و گرانقدر. امیدوارم درپناه حضرت سلطان علی بن موسی الرضا(علیه السلام) پایدار، موفق و سلامت باشید.

محدثه پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 05:00 ب.ظ

عالی بود من از حرم شنیده بودم خیلی دنبالش بودم امروز پیداش کردم دمتون گرم

رامین جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 02:19 ب.ظ

خدا شما رو در بهشت کناد

مرضیه جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 09:53 ب.ظ

سلام.
فقط میتونم گریه کنم....همین...کلمات بیان نمیکنن....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد